Tuesday, July 24, 2007

SRETAN RODJENDAN TETA MELITA


Nisam Vas zaboravio i Vas rodjendan . Sretan rodjendan i puno poljubaca od Vaseg Andreja.
Zelim Vam puno zdravlja, srece, osmjeha i da sljedece godine zajedno ga docekamo u vasoj basti i da me malko prosetate.
This means Happy Birthday to my Auntie Meli, my huge fan, who I can't wait to see again to show her my favourite piece that she got me.
I love you Auntie Meli and come visit me again soon....
Many, many more and next year for your birthday maybe we can have some bear in your backyard. Mommy says if it is Guiness she will let you give me a sip.

AOV

1 comment:

Anonymous said...

Ja mislim ponekada da si ti nestvaran - prava slatka lutka (muska naravno)... toliko te volim... nadam se da cu te i vidjeti veceras... puno ti hvala za lijepe, prelijepe zelje i naravno do slijedece godine u mojoj basti da zajedno zasadimo ruzu za tebe i tvoje divne roditelje... volim te. tvoja teta Meli
I do not want even to try to say all that in this language.... but all it means - I LOVE YOU A LOT MY LITTLE DOLL..
Auntie Meli